Na co uważać przy bluzach męskich?

Męskie zestawienia z wykorzystaniem nawet najbardziej klasycznych bluz mogą być naprawdę bardzo różnorodne, a wszystko za sprawą ogromnej ilości modeli, które cechuje duża różnorodność. Bluzy męskie mogą prezentować się bardzo casualowo, ale mogą mieć też wyraźnie sportowy charakter. Stylizowanie tych części garderoby jest proste, ale warto unikać kilku podstawowych błędów. Kiedy markowe bluzy męskie to dobry pomysł na prezent i na co zwrócić uwagę podczas komponowania stroju? O tym wszystkim w dzisiejszym artykule.

Bluzy męskie w stylizacjach – czego unikać?

Komponowanie zestawień z bluzami męskimi w świecie wielu tak różnych modeli dla niektórych osób może być dość problematyczne. Oto lista kilku błędów, których warto uniknąć:

  • Oversizowe bluzy męskie do bardzo szczupłej sylwetki – W modzie od wielu sezonów bardzo trendowe są ubrania w stylu oversize, czyli wyglądające na za duże. W przypadku bardzo szczupłych mężczyzn bluzy tego rodzaju nie będą wyglądać zbyt dobrze, ponieważ zamiast ukryć nadmierną szczupłość jeszcze bardziej ją uwydatnią. A nie o taki efekt chodzi, prawda?
  • Bluza z lampasami z koszulą – Sportowe bluzy męskie nie nadają się do noszenia w eleganckich zestawieniach. Co więcej, nawet dość casualowe koszule w kratę nie będą wyglądać dobrze z bluzą z lampasami – nawet markową.
  • Bluza z kapturem i elegancki płaszcz – te dwie części garderoby nie idą ze sobą w parze. Aby takie zestawienie dobrze ze sobą zagrało, płaszcz musi mieć charakter nieco bardziej casualowy.
bluza męska

Podarunek z logo, czyli bluzy męskie markowe jako prezent

Czy bluzy męskie markowe sprawdzają się jako prezenty? Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. To zależy czy tego rodzaju ubrania nosi i lubi obdarowywana osoba. Bluzy dobrej jakości mogą być naprawdę wygodne, ale krzyczące logo na klatce piersiowej nie wszystkim przypada do gustu. Na szczęście nawet dla takich osób rynek modowy przygotował odpowiednie opcje – wiele modeli markowych bluz męskich ma bardzo dyskretne loga.